![Forum Strona Główna](http://img151.imageshack.us/img151/62/logonazamwienietg2.png)
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Liex
Administrator
![Administrator Administrator](ttp://img168.imageshack.us/img168/4852/vwpologti2006doggyor7.jpg)
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:51, 05 Lip 2008 Temat postu: Mk2 |
|
|
Golf II, 1983-1992
Dziewięć lat później - w 1983 roku - do niemieckich salonów trafiła nowa generacja, Golf II. Od pierwowzoru różnił się m.in. tym, iż miał większy rozstaw osi i bardziej obszerny bagażnik, zmodernizowano także sylwetkę. W tej wersji Golf był produkowany do 1992 roku. W 1985 wchodzi Golf II GTI 16v - 102kW (Pierwszy silnik 16v w swojej klasie), Marzec 1989 W serię i "małą serię" wchodzą odpowiednio super GTI: Golf Rallye i Golf G-60 Limited. Obydwa wyposażone w napęd na cztery koła (Syncro) i sprężarkę mechaniczną "G". Pierwsze 5 tys. sztuk ma silnik ośmiozaworowy 1,8l i 118 kW/160 KM. Silnik o mocy 210KM \szesnastozaworowy - Limited przynosi zaszczyt swojej nazwie. Został on zbudowany w ilości tylko 70 sztuk i kosztował 68 500 DM. Ogromna popularność modelu była przyczyną wprowadzenia wersji o nadwoziu typu sedan, nazwanej Jetta. Do dziś Golf II jest popularnym samochodem klasy niższej średniej, co widać chociażby w statystykach pojazdów, sprowadzonych do Polski po 1 maja 2004 roku (od wejścia do Unii Europejskiej) - Golfy stanowią wśród nich większość. Nie było wersji cabrio. Jako cabrio produkowana była jedynka aż do 92 roku.
Odmiany silnikowe:
Benzynowe
Model Cylindry Zawory Pojemność Moc Moment obrotowy Informacje dodatkowe
1.3 4 8 1272 cm³ 40 kW (54 KM) 94 Nm Gaźnik
1.3 4 8 1272 cm³ 40 kW (54 KM) 96 Nm Wtrysk
1.6 4 8 1595 cm³ 51 kW (70 KM) 118 Nm Gaźnik
1.6 4 8 1595 cm³ 53 kW (72 KM) 120 Nm Gaźnik
1.6 4 8 1595 cm³ 55 kW (75 KM) 125 Nm Gaźnik
1.8 4 8 1781 cm³ 66 kW (90 KM) 135 Nm Gaźnik (GX)
1.8 4 8 1781 cm³ 66 kW (90 KM) 147 Nm Wtrysk, katalizator (RP)
1.8 4 8 1781 cm³ 79 kW (107 KM) 154 Nm Wtrysk, katalizator
1.8 4 8 1781 cm³ 82 kW (112 KM) 153 Nm Wtrysk, katalizator (PF)
1.8 4 16 1781 cm³ 95 kW (129 KM) 168 Nm Wtrysk, katalizator (PL)
1.8 4 16 1781 cm³ 102 kW (139 KM) 163 Nm Wtrysk (KR)
1.8 4 8 1781 cm³ 118 kW (160 KM) 225 Nm Wtrysk
1.8 4 16 1781 cm³ 154 kW (210 KM) 247 Nm Wtrysk
C
CL
GL
GT
GTD
GTI
GTI G60
GTI 16V G60
Rallye
Wysokoprężne:
Model Cylindry Zawory Pojemność Moc Moment obrotowy
1.6 D 4 8 1588 cm³ 40 kW (54 KM) 100 Nm
1.6 TD 4 8 1588 cm³ 44 kW (60 KM) 110 Nm
1.6 TD 4 8 1588 cm³ 51 kW (70 KM) 133 Nm
1.6 TD 4 8 1588 cm³ 59 kW (80 KM) 155 Nm
Jedno zdjęcie podglądowe:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Liex dnia Sob 13:54, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deoxBlue/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|